SPHINX ALPHEN A/D RIJN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 330 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sphinx Alphen a/d Rijn. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 23:19 Spareribs waren genoeg voor een duo schotel (lekkere marinade), kip was ook lekker en goed klein gesneden. Kwam warm aan. Alleen de aardappelschijfjes waren slap en konden langer gefrituurd worden.
16 jun 2026 om 21:08 Er zat geen saus in de Turkse pizza's en in de kapsalon zat ook nauwelijks saus. Een droge hap dus.
14 jun 2026 om 9:25 Slecht verpakt, spareribs marinade lag door de hele bezorgers tas gelekt ondanks alle alu folie. klein knulletje die zich amper verstaanbaar kon maken kwam het brengen, m.i. te jong.
10 jun 2026 om 22:17 Bestelling hebben ze telefoninsch geannuleerd. Was op!? Verder niks te horen gekregen over geld terug
6 jun 2026 om 21:09 Na enige tijd weer is een keertje besteld. Het was prima, maar de hoeveelheid is wel matig.
3 jun 2026 om 22:06 was heerlijk, er waren alleen een paar dingen niet meegeleverd. even bellen en het werd opgelost. top
2 jun 2026 om 21:09 Het eten kwam erg laat toen ik belde was de bezorger net weg heel toevallig was meer als een half uur na de aangegeven tijd de bezorger stond ook bij de de buren
2 jun 2026 om 21:02 eten was prima, maar 1 uur en 45 minuten wachten voordat het bezorgd wordt...... en dat op een dinsdag
24 mei 2026 om 21:02 De bezorging was snel. Ik had zoete en pittige spareribs alleen was alles onder een dikke laag zoete ketjapsaus en geen sparerib was pittig. De helft van de spareribs waren niet doorheen te bijten zo pezig was het vlees. Zonde van je geld..
24 mei 2026 om 10:29 dit was mijn laatste bestelling! na meer dan 20 jaar klant zijn, Het vlees was zo weinig en meer kruimels dan vlees. Het is niet altijd zo geweest.
17 mei 2026 om 20:49 Was heerlijk. Smaskt naar meer
17 mei 2026 om 11:12 de smaak van het vlees was minimaal, voor de rest wel oke